vineri, 19 septembrie 2014

Laguna

Întotdeauna am visat
O mare cristalină
În care valurile mici
Cântau ca in surdină

În visul meu cu valuri mici
Apare o sirenă
Ce atrage orice călator
Intr-o lagună...efemeră

Sirena mea cu glas duios Ce'nlacrimeaza marea
                                                  Te ascult , te văd , si ma amăgesc
                                                  Încat îți cred chemarea

Te'admir plonjând apoi
În marea cea adâncă
Făcându-mi semn să te-nsoțesc
Într-o călătorie lungă

M-arunc , innot s-ajung la ea
Dar valul mi se-mpotrivea
Fără să pot să fac ceva
Ochii tăi , ca marea mea
Visau s-ajung la tine
Dar ce frumos va fi  acum
Că te vei gândi la mine

Am pătimit , am suferit
Și m-am retras pe coastă
Venind in fiecare amurg
S-admir , Laguna noastră ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu